Бізнес план підприємства готовий на українській мові

11.08.2019
0
39
Бізнес план - скачати готовий зразок, приклади
-->

Бізнес план є невід’ємною частиною створення своєї справи. Якщо у Вас виникла бізнес ідея, то наступним етапом для втілення цієї комерційної ідеї в життя має бути бізнес-план.

Детальніше про визначення що таке бізнес план обов’язково прочитайте в публікації Бізнес план це.

Отже, панове бізнесмени, як Ви вже зрозуміли наш сайт спеціалізується на бізнес планах, як одного з головних частин при утворенні підприємства. Тут легко знайдете, як готовий бізнес план, так і зразок чи приклад успішного бізнес плану в тому числі на українській мові, дізнаєтесь як повиннне здійснюватися бізнес-планування на підприємстві, що таке ефективний бізнес-проект компанії, а також які існують критерії оцінки його ефективності. Ці проекти для створення бізнесу можна скачати безкоштовно.

На кожній сторінці ресурсу є корисні посилання на публікації бізнес планів. Нижче пропонуємо бліц-огляд основних розділів сайту biznes plan.

Готові бізнес плани

Знайти готовий бізнес план для кафе, магазину чи піцерії – велика удача. Це Вам не зразок, який потрібно додатково написати.

Далі подано перелік кращих нових бізнес планів:

Готовий бізнес план на прикладі ресторану Софія (рос.) Готовий бізнес-план ресторану Софія українською Бізнес-план пекарні JJB Бізнес план суші бару

Переглянути і скачати всі готові бізнес-плани без проблем в розділі Бізнес план готовий.

Зразки і приклади бізнес планів

Зібрані приклади бізнес-планів для малого та середнього бізнесу. Всі бізнес плани можна скачати безплатно і використовувати, як зразок для створення власної справи з нуля.

Бізнес план магазину продуктів зразок Бізнес план піцерії Бізнес план відкриття магазину одягу Бізнес план автомийки - зразок

Всі зразки і приклади проектів:

Скачати бізнес плани

Список з бізнес планів, які дозволено скачати та користуватися, щоб не складати проект підприємства своїми руками:

Скачати готовий бізнес план ресторану Софія на українській мові Скачать готовий бізнес-план ресторану "София" (російською) Скачати бізнес план сауни

Всі плани, які доступні для завантаження – Бізнес план скачати.

Бізнес план українською

Не так просто знайти в мережі Інтернет бізнес-план на українській мові. У нас це легко. Ось декілька з них:

Бізнес план кафе - зразок українською Готовий бізнес-план ресторану Софія українською Бізнес-план пекарні JJB Бізнес план виробництва піноблоків Бізнес план магазину продуктів зразок Бізнес план перукарні в Україні

Усі бізнес проекти для відкриття організації українською – Бізнес план на українській мові.

Якщо ви хочете правильно зробити бізнес план для компанії своїми силами, а не скачати його готовий варіант чи приклад, то в цьому допоможе стаття Як скласти бізнес план.

-->
бізнес план підприємства готовий на українській мові
Бизнес планы: скачать готовые примеры
Маркетинговая разведка

Инсайдерская и текущая коммерческая информация о конкуренте или её нехватка иногда может привести к серьезным проблемам или, наоборот, к весомым успехам в бизнесе. В этой статье поговорим о разведке.

Как анализировать конкурентоспособность предприятий

Конкуренция и конкурентоспособность - что означают эти термины? По каким показателям можно судить о том, что одна из компанией более конкурентоспособна нежели другая? Ответим на эти вопросы.

Несколько слов о рентабельности…

Рентабельность в бизнес-планировании - штука очень мифологизированная, и далеко не все понимают, что же это такое, зачем она нужна и что показывает. Попробую донести простыми словами.

Все статьи эксперта

бізнес план підприємства готовий на українській мові


Бізнес план кав'ярні: готовий зразок відкриття кафе з розрахунками

Головна відмінність кав’ярні від закладів громадського харчування іншого профілю – широкий вибір сортів кави. Однак в меню закладу зазвичай включені різні кондитерські вироби, закуски, як холодні, так і гарячі, а також безалкогольні та алкоголь містять напої. Головною концепцією кав’ярні є затишний відпочинок клієнтів, можливість невимушеного спілкування між собою.

Свою ставку кав’ярня повинна робити не на швидкість обслуговування клієнтів, а на високу якість послуг. Бармен та офіціанти повинні володіти настільки високою кваліфікацією, щоб могли дати клієнтам розлогу консультацію з будь-якого із запропонованих страв. На самому початку обговорення підприємницької ідеї слід добре вивчити зразок бізнес-плану кав’ярні з розрахунками, який неважко знайти на сайтах Інтернету відповідної тематики.

Якщо планується малоформатна торгова точка, то більше підійде бізнес-план мобільної кав’ярні на колесах або бізнес-план маленької кав’ярні. Заклади ж середнього та великого формату вимагають ґрунтовного підходу, як в плануванні, так і в реалізації задуманої справи.

Основні показники проекту:

  • Вартість проекту – 1 750 000 гривень.
  • Середня виручка в місяць – 500 000 гривень.
  • Прибуток – 60 000 гривень. Окупність – 30 місяців.

Зміст

 Планування – основа успіху бізнесу

Відкриття кав’ярні – дуже витратний захід, так як відразу доведеться робити ремонт орендованого приміщення, узгоджувати бізнес з представниками СЕС, з пожежною інспекцією. Додатково потрібно буде отримати ліцензію на продаж алкогольних напоїв та дозвіл Росспоживнагляду. Приклад бізнес-плану кав’ярні, яка працює в прибутковому режимі, дає можливість підприємцю не розгубитися на першому ж етапі своєї діяльності, а неодмінно домогтися успіху.

кофейня

 Розміри закладу і його асортимент

Кав’ярня, розрахована на кількість відвідувачів до 50 осіб, потребують первісних витрат в кількості 1 млн. 250 тис. гривень. Але вже за два місяці роботи досягається беззбитковий режим, а термін окупності початкових вкладень зазвичай становить близько півтора років.

Бізнес на організації кав’ярні зазвичай являє собою відмінний варіант вкладення коштів, але необхідно заздалегідь розробити визначальну концепцію закладу і зуміти надати відвідувачам найвищий рівень сервісний послуг. У бізнес-плані відкриття кав’ярні з нуля потрібно розглядати не тільки наявність в меню різних сортів кави, але і великий вибір напоїв алкогольного змісту. Необхідна наявність і кухні повноцінного асортименту, що містить як кондитерський цех, так і відділення холодних і гарячих закусок. Меню закладу не повинно залишатися постійним, воно буде змінюватися в залежності від сезону. Як в барі, так і на кухні постійно повинні з’являтися продуктові новинки, які залучають клієнтів.

Звичайне співвідношення місячної виручки, що дається баром і кухнею, виглядає як 70% до 30%. Це означає, що основна ставка кавового бізнесу повинна робитися саме на напої і барне обслуговування клієнтів. У хорошій кав’ярні повинен бути великий вибір кавових сортів і різних напоїв на основі кави. Зерна одного і того ж кава можна обсмажувати по-різному, використовувати різні ароматизатори добавки до них. Клієнт повинен мати можливість вибрати напій, як по країні-виробнику, так і по його ціні. Ефективність проекту прямо залежить від зручностей клієнтів як у виборі страв і напоїв, так і в рівні їх обслуговування.

вигляд

Важливо, щоб асортимент пропозицій містив не одні лише класичні позиції, але і різні коктейлі на основі кави фірмового рангу. Клієнт повинен мати можливість ще вибирати підходящу для нього за розмірами чашку і самому проводити експерименти з різними добавками у вигляді стопінгів і сиропів. Поповнити ж асортимент напоїв ексклюзивного плану може лише досвідчений барит, що має велику практику в складанні оригінальних меню кав’ярні.

 Розробка меню і додаткові послуги клієнтам

Шеф-кухар самостійно розробляє меню кухонних страв. Найбільш поширена  в Україні є європейська кухня, яка рясніє великою кількістю десертних страв. Значну частину меню повинні складати закуски і салати, так як клієнти в кав’ярні воліють легку їжу.

Як правило, кав’ярня будь-якого типу надає послуги як всередині закладу, так і в наданні страв і напоїв «на винос». Це і кав’ярня-кондитерська, і звичайне заклад з великим асортиментом послуг. Зовсім не зайвим буде введення послуг з доставки замовлень окремим клієнтам або компаніям. Для цього доведеться організувати кур’єрську службу з відповідною націнкою на вартість замовлень. Якщо ще запланувати мобільний варіант бронювання місць в кавовому залі і здійснення замовлень за попереднім дзвінком, то все це слід внести в бізнес-план організації та розвитку кав’ярні.

Клієнту має бути дозволено дізнатися про склад працюючого в даний день персоналу закладу. Це дозволяє з часом окремої зміні напрацьовувати собі клієнтуру, а до того ж і можливість отримувати додаткові чайові.

Розташування кав’ярні та її внутрішній інтер’єр

При розробці бізнес-плану кав’ярні потрібно обов’язково орієнтуватися на розташування в місті великих центрів освіти, торгівлі та підприємництва. Дуже велику роль буде грати такий варіант розташування кав’ярні, коли якраз повз неї буде проходити основна маса відвідують ці центри людей. В ідеалі кав’ярню добре розташувати на тихому ділянці вулиці в самому жвавому районі міста. Адже більшість клієнтів приходять не тільки за тим, щоб поїсти і попити, а й просто відпочити у комфортній тиші.

Режим роботи бажано зробити таким, щоб заклад було відкрито з восьмої години ранку до десятої години вечора. У вихідні дні відкриття можна перенести на дві години пізніше, точно як і закриття.

Готовий бізнес план кав’ярні повинен передбачати розробку оригінального внутрішнього інтер’єру закладу. Адже основна ідея виробничого плану цього проекту – дати можливість відвідувачам закладу не тільки насититися і насолодитися напоями, але і просто відпочити в приємній компанії від зайвої суєти робочого дня.

вигляд 2

Приміщення кав’ярні має мати якийсь неповторний інтер’єр, який буде сприяти гарному настрою своїх клієнтів. Крісла повинні бути максимально зручними, а столи і дивани потрібно підібрати оптимально по висоті і розмірам. Ці здавалося б дрібниці – ніякі і не дрібниці. Вони відіграють чималу роль в настрої клієнтів, а значить і в величині денної виручки. Величезну допомогу в розробці оригінального інтер’єру закладу може зіграти дизайнер-професіонал, якого найняли ще перед тим, як скласти бізнес план кав’ярні. Бажано, щоб в багажі такого дизайнера були вже успішно оформлені зали працюють ресторанів і кавових.

 Ринок збуту послуг і товарів кав’ярні

Якщо відкривати заклад повноцінного формату, то потрібно в організаційний план включати витрати на кухню з великою різноманітністю страв і розраховувати на цільову аудиторію закладу не менше, ніж в 40 або 50 осіб. В основному це будуть відвідувачі у віці до 45 років і місячним доходом понад 10 000 гривень.

У бізнес-плані міні-кав’ярні можна зробити розрахунки і на набагато більш скромну кухню. При цьому значно скоротяться витрати, як на кухонне обладнання, так і на обслуговуючий персонал. Але не слід забувати про головну мету будь-якого бізнесу – про отримання максимального прибутку. Тому все ж перший варіант з повноцінним форматом закладу буде набагато краще.

Клієнтура кавовій, поділена за принципом вузької сегментації, буде виглядати приблизно так:

  • ранковий т рафік студентів у віці до 25 років з подальшим денним т рафіком на Лана;
  • рух офісних працівників у віці до 35 років з обіднім бізнес-ланчем і вечерею по дорозі додому перед ввечері з роботи;
  • керівні працівники різних рангів, які відвідують заклад в компанії своїх ділових партнерів, з обіду до 18.00;
  • жінки-домогосподарки в компанії своїх подружок, які намагаються відволіктися від повсякденних турбот, цей сегмент зазвичай приурочений до часу від 11.00 до 14.00.

Вечірні відвідувачі кав’ярні – це люди з усіх зазначених сегментів. А ось сніданки з 8.00 до 10.00 – це вже доля тих, у кого вільне відвідування навчання або роботи. В цей час можуть відвідати заклад і ті, хто починає свій робочий день пізніше звичайного.

6

Часте явище в вихідні дні – відвідування закладу дітьми. Їх завжди магнітить великий вибір десертних страв і смачних напоїв. Також в будь-який момент кав’ярню може відвідати просто перехожий, який захотів випити або взяти з собою чашку кави. Тільки гнучка цінова політика здатна привести до швидкого виконання фінансового плану і вивести заклад в стабільно прибутковий режим роботи. Мало балансувати на середньому ціновому рівні, потрібно ще використовувати майже на регулярному рівні різні спеціальні пропозиції, які здатні привернути увагу відвідувачів і урізноманітнити їх перебування в закладі.

 Професійний маркетинг – шлях до успіху

І у повноформатного закладу, і в невеликої кав’ярні на ринку послуг завжди є конкуренти і конкуренція. Це не тільки закладу аналогічного типу, а й столові з ресторанами, які засновані на європейській кухні. Вони також пропонують своїм відвідувачам широкий вибір кавових напоїв і десертних страв. А ось міні-кав’ярні не є прямими конкурентами, так як їх орієнтація – зовсім інший клієнтський склад.

Кав’ярні на винос можуть виступати в якості конкурентів лише для аналогічних послуг кав’ярні, пов’язаними з доставкою кави на замовлення. Проте, при наданні подібних послуг ці точки також є конкурентами кав’ярні в бізнесі і вимагаю відповідних маркетингових кроків.

Маркетинговий план повинен включати в себе буквально всі важелі впливу на потенційних клієнтів закладу. Це і концептуальна спрямованість кав’ярні, і різні оригінальні інтер’єрі рішення дизайнерів. Також в цей план входять різні заходи, що рекламують роботу закладу.

Найперше дії маркетолога – створення бренду закладу, підвищення його конкурентоспроможності. Лише неповторний стиль фірми і його внутрішньої комунікації здатні виділити кав’ярню серед інших закладів аналогічного профілю. Тут грає роль і назва закладу, і його логотип укупі з внутрішнім дизайнерським рішенням. Різні вивіски і барвисті меню, оформлення візитних карток компанії – все повинно працювати на зростання потоку клієнтів.

Велику роль відіграють і правила внутрішніх комунікацій, налагоджених в закладі. Це певні встановлені правила спілкування і взаємодії між співробітниками підприємства і адміністратора з постачальниками продуктів.

Там, де конкуренція приймає гострий характер, чималу роль відіграють методики проведення спеціальних заходів по залученню клієнтів. Це різні акції, пропозиції клієнтам спеціального змісту. Навіть знижки на ціну товарів в певні години роботи є дуже хорошим інструментом залучення людей на свою сторону від конкуруючих компаній.

5

Однак реклама не може бути відділена від смаків та вподобань саме постійних клієнтів закладу. Якщо вже основними відвідувачами є студенти, то і реклама разом з концепцією закладу повинна бути розрахована саме на них. Ціноутворення повинно бути зрозумілим і клієнтам. Наприклад, акції можуть проходити під такими гаслами, як «Знижки 5% по студентському», «Накопич бонуси і пообідай безкоштовно».

Якщо кав’ярня орієнтована на більш дорослу аудиторію, то ці акції успіху мати вже не будуть. Тут більш ефективні замовлення і Броня столиків по телефону, використання різних мобільних додатків у відносинах з клієнтами. Якщо робити ставку на офісних працівників, то більше підійде спеціально відведене місце для бізнес-ланчу або послуга «їжа на винос» за спеціальним замовленням.

Чимале пожвавлення в клієнтської середовищі викликає введення відпрацьованої системи бонусів. Тільки покупець послуг одержує не грошову винагороду, а знижку на вартість відвідування кав’ярні. До речі буде використання саме таких бонусів, які працюють лише в своєму закладі. При цьому клієнт налаштовується на додаткову покупку лише в закладі, який видав бонус. Але в кінцевому підсумку ціна товару не повинна виявитися нижче його собівартості. Це принцип отримання стабільного прибутку.

Виробниче планування бізнесу

Щоб зробити правильний вибір форми організації бізнесу, потрібно відразу визначитися з масштабами відкривається підприємства і кількістю товарів, що підлягають реалізації в даному закладі. Якщо передбачається продавати в кав’ярні спиртне, то більше підійде ТОВ. Адже приватним особам ліцензія на торгівлю алкогольними напоями не видається. Систему оподаткування краще вибрати ССО, так як при ній податок становить 15% за вирахуванням витрат.

При введенні підприємство в роботу потрібні різні дозволи, але їх отримують вже на зареєстроване підприємство і з формально готовим до роботи приміщенням. Повинні діяти всі елементи інфраструктури, необхідний встановлений і поставлений на облік розрахунково-касовий апарат.

Документи на відкриття кав’ярні оформляються в наступному порядку:

  • акт перевірки приміщення санепіднагляду; позитивний результат обстеження приміщення МНС і пожежною службою;
  • проектна документація на об’єкт інженерного і технологічного змісту;
  • оформлений договір на «тривожну кнопку»;
  • розміщені на зазначених місцях інструкції з пожежної безпеки;
  • розвішані по своїх місцях засоби пожежогасіння;
  • дозвіл СЕС на діяльність кав’ярні; санітарні книжки працівників закладу;
  • договори з постачальниками продуктів та інших товарів;
  • договір на вивезення та утилізацію ТПВ.

У процесі відкриття кав’ярні доведеться зіткнутися ще з додатковими узгодженнями та дозволами, як спеціальних організацій, так і органів місцевої влади.

Планування фінансової частини проекту

Найбільшими витратами при відкритті кав’ярні будуть витрати на ремонт орендованого приміщення і на кавово-кухонне обладнання. Чи можна буде придбати обладнання дешевше, ніж на 500 000 гривень. Залежно від вибору кухні і формату закладу ця сума може ще сильно зрости. Багато чого буде залежати і від постачальників обладнання, величини їх торгових націнок.

Також в суму, не меншу 500 000 гривень, обійдеться розмір вкладень на ремонт приміщення та підготовку його до роботи. Вигідним тут виявляється замовлення дизайнерського проекту з майбутнім авторським наглядом за ремонтом і оформленням кавового залу. Якщо скласти план інвестицій, то їх сумарна величина складе приблизно 1 млн. 250 тис. гривень.

З цієї суми:

  • технологічне обладнання кухні і бару – 900 000 гривень;
  • додаткові інші вкладення -612 000 гривень;
  • витрати поточного характеру – 200 000 гривень.

А ось доходи закладу можна заздалегідь розрахувати за середніми показниками відвідуваності подібних працюють закладів і усередненого значення одного вибитого чека на клієнта. Чистий прибуток кав’ярні за місяць складе не менше 60 тис. Гривень при місячній виручці в 500 000 гривень. При такому фінансовому розкладі рентабельність закладу буде досить високою, а термін окупності початкових вкладень може скласти півтора року або 18 місяців роботи закладу.

4

Звичайно, в будь-якому бізнесі не завжди все йде за планом. Існують і фактори ризику, як внутрішні, так і зовнішні. Це і нестабільний стан зовнішнього економічного середовища в державі, і часті збої в організації роботи самого закладу. Але ймовірність їх виникнення не настільки велика, щоб відлякувати бізнесмена від наміченого плану роботи. До того ж на першому етапі планування слід врахувати якомога більше ризикових ситуацій, щоб згодом вміти швидко впровадити заходи превентивного характеру.

Понравиласть статья? Жми лайк или расскажи своим друзьям!
Теги к новости:
Комментарии
Добавить комментарий
Похожие новости:
13.08.2019
Маркетинговая разведка Инсайдерская и текущая коммерческая информация о конкуренте или её нехватка иногда может привести к серьезным проблемам или, наоборот
30.06.2019
Категорія: Бізнес плани© Копіювання матеріалів заборонено. -->Бізнес план є невід’ємною частиною створення своєї справи. Якщо у Вас виникла бізнес
19.06.2019
Веб-послуги під ключ Створення сайтів, магазинів, порталів і лендінгів під ключ від $100. Допомога із сайтами, SEO-просування та
02.05.2019
Безумовно, для того, щоб запустити успішний стартап, потрібна хороша ідея (і дещиця сміливості для її втілення). Також не викликає сумніву
10.04.2019
ЗмістХто такий економістЗразок резюме економіста Хто такий економіст Економіст – універсальна професія, яка вимагає глибоких... Економіст — це фахівець в сфері економіки
31.03.2019
Якщо ви думаєте, що знаєте про пельмені все або практично все, то ви помиляєтеся. Багато народи намагаються довести, що це
31.03.2019
Якщо ви хочете займатися фермерським господарством, бізнес-план по вирощуванню картоплі стане вам у пригоді. Не треба пояснювати, що таке
выбрать фон